HBO/WO | Medior | Veenendaal/thuis/bij klanten | 24-40 uur
In jouw rol als Project Management Officer ondersteun jij de projectleiders of programmamanagers van Planders of bij de klant in alles wat er voorbijkomt en vervul je een adviserende rol. Je bent bij alle onderdelen van de projecten betrokken. Je helpt bij het inrichten van processen en de digitale ondersteuning daarvan.
Hierbij kun je denken aan bijv. faciliteren bij procesverbeteringen of implementaties. De veranderprojecten waarin je mee gaat werken zijn zeer divers, je krijgt de ruimte om je professionaliteit in te zetten en verbeteringen aan te brengen. Jij creëert orde, inzicht en overzicht, en vervult hiermee één van de belangrijkste rollen in het projectteam.
Wie zijn wij?
Planders is het adviesbureau waar je kunt werken aan uitdagende en complexe vraagstukken ingezet als interimmer of in projecten. We zoeken adviseurs die die net dat stapje extra zetten, die hun ambitie durven uit te spreken en dat stapje extra zetten om de resultaten te boeken voor en met onze klanten.
We werken veel in teamverband, ook met collega’s van andere bureaus en zelfstandig gevestigde adviseurs. Adviseurs die bij ons komen werken kiezen bewust voor een klein bureau met veel persoonlijke en collegiale aandacht voor elkaar, om de liefde voor de verander-expertise te laten groeien, en te werken aan hun persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling.
Bij Planders stimuleren we vrijheid, ondernemerschap en zelfstandig denken. We hebben een divers team waarmee we zeer diverse, creatieve en verrassende inzichten en resultaten kunnen bieden aan onze klanten. We zijn een groeiend bedrijf, en we hebben de ambitie om fors te gaan groeien.
Benefits
Een contract met uitstekende arbeidsvoorwaarden zoals bijv. zelf te bepalen hoeveelheid vakantiedagen. Een marktconform salaris. Een flexibele mobiliteitsvergoeding die naar eigen keuze is te richten: Vergoeding, NS business card, leaseauto. Een uitgebreid op maat opleidingsaanbod bij externe gerenommeerde organisaties. Een nader af te stemmen bonus regeling (bijv. : financiële bonus, extra vakantiedagen, aflossing op je studieschuld, etc). Een prachtige rol bij een jonge ambitieuze bevlogen club met een professioneel en collegiaal team waaraan je je kennis en vaardigheden kunt slijpen.
Waarom past deze vacature bij jou?
Wij zoeken een PMO-er met minimaal HBO-opleiding en aantoonbare werkervaring in projectondersteuning- en administratie. Je bent bekend met projectmanagement methodieken zoals Prince2, IPMA, Agile/Scrum, P3O e.d. Je hebt certificeringen behaald of staat ervoor open om ze te behalen. Je houdt van hectiek en schept graag orde in de chaos. Daarnaast ben jij het type; “voorkomen is beter dan genezen” en ben je sterk in je communicatie naar stakeholders. En bovenal zoek je een baan waarin je zelfstandig en met vele verantwoordelijkheden 24 tot 40 uur per week aan de slag kunt!
Je herkent je in de karaktereigenschappen pro-actief, nieuwsgierig, sociaal ingesteld, verbindend en heb je goede communicatieve vaardigheden. Ook beheers je de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift. Jij staat voor nauwkeurig werken, wat je vasthoudt op het moment dat de druk hoger wordt.
Werken bij Planders
Werken aan je toekomst, die van onze klanten en aan de ontwikkeling van ons vakgebied. Die bal pakken we samen op. Dat begint al op dag één. Met een persoonlijke onboarding en een op maat in overleg afgestemd groeipad. Daarbij kun je van onze kant rekenen op grenzeloos vertrouwen én persoonlijke collegiale support (waaronder meester-gezel begeleiding). Een ambitieuze werkgever met oog voor jou en het vizier op de toekomst, waarin duurzaamheid en innovatie de hoofdrollen spelen.
Wie moet je bellen of mailen?
Om nader kennis met ons te maken, kun je het gemakkelijkste contact opnemen met Gerard Nauta, via 06 55 364 638 of via mail gerard.nauta@planders.nl
Bij Gerard kun je ook terecht met alle vragen die je met betrekking tot deze vacature hebt.